veterinary_kerman

Wednesday, April 19, 2006

 
در گلستانه"سهراب سپهری"
دشت هایی چه فراخ !
كوه هایی چه بلند!
در گلستانه چه بوی علفی می آمد؟
من دراین آبادی پی چیزی می گشتم
پی خوابی شاید
پی نوری ‚ ریگی ‚ لبخندی
پشت تبریزی ها
غفلت پاكی بود كه صدایم می زد
پای نی زاری ماندم باد می آمد گوش دادم
چه كسی با من حرف می زد ؟
سوسماری لغزید
راه افتادم یونجه زاری سر راه
بعد جالیز خیار ‚ بوته های گل رنگ
و فراموشی خاك
لب آبی گیوه ها را كندم
و نشستم پاها در آب
من چه سبزم امروز و چه اندازه تنم هوشیار است
نكند اندوهی ‚ سر رسد از پس كوه
چه كسی پشت درختان است ؟
هیچ می چرد گاوی در كرد
ظهر تابستان است
سایه ها می دانند كه چه تابستانی است
سایه هایی بی لك گوشه ای روشن و پاك
كودكان احساس! جای بازی اینجاست
زندگی خالی نیست مهربانی هست سیب هست ایمان هست
آری تا شقایق هست زندگی باید كرد
در دل من چیزی است مثل یك بیشه نور
مثل خواب دم صبح
و چنان بی تابم كه دلم می خواهد بدوم تاته دشت
بروم تا سر كوه دورها آوایی است كه مرا می خواند ...

نظرهای شما:
alaa ya ayoha saaghi ader kasan va navelha_ke eshgh asan nemud aval vali oftad moshkelha
shere khoshgeli entekhab kardi.raastesh manam montazere Avayi hastam ke mano az door bekhune.nemidonam key in kaaro mikone amma man montazeram va sanie shomari mikonam.hamaahang ba aghrabehaye saat daram medadamo mizanam ru miz.tik tak tik tak.....eeeeeee noke medadam shekast.ye lahze sabr konin taraashesh konam..........aaaaaa tamoom shod.khob dobare tik tak tik tak tik........khob dige mozahem nemisham .be kaareton beresin manam injaa tik tak tik tak tik......
 
tik tak tik tak tik..........
 
Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?