veterinary_kerman

Saturday, October 07, 2006

 
زندگی کوتاه است /نه به آن اندازه/که سلامی کوتاه /وقتمان را بکشد
من دلم می خواهد/ هر که را می بینم / پر احساس تبسم باشد
من ندیدم هرگز/که نگاه دریا / بی تلاطم باشد
که سلام شبها/ در افق گم باشد
که نسیمی زیبا - مثل ما آدمها- /از رقیبش طوفان / روی برگرداند
زندگی آلبومی است / که در آن خاطره می چسبانند
چه کسی می خواهد / بی تفاوتی میان صفحه اش بنشاند؟
چه کسی می داند؟/ آخرین صفحه کی است /که به تمثال صلح/صفحه را آراید؟
تو همیشه همه جا/ بذر خنده را می ریزی
و نگاهت را -من خودم می دانم-/پشت پرده ها نمی آویزی
و سلامت داغ است
تا اگر صفحه ی آخر باشی/ روی آن بنویسند/ به محبت تا ابد جاویدی

نظرهای شما:
man mamulan shere no nemigam.vali kalaghe ye khabarayee dad ke...
 
sheretun kheili ghashang bud,age lotf konin akhabre agha kalaghe ro ham bedin mamnunetun mishim...
 
kalaghesh agha nabude ke..
taze az sheram malume chi gofte!
 
Post a Comment

صفحه اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?